Lördag, dag 276

Hejsan hoppsan lillebror!

Sitter här och äter jordgubbar och kommar film med min underbara syster. Ska snart
ha världens underbaraste middag men familjen och kusinerna. Älskar slapplördagar!
Har dock vart i Idaho Falls och gick på zoo och shoppade lite, mycket trevligt!

Nu är det nära! En vecka tills mina föräldrar kommer hit!!!!!!!!!! Ska bli så himla kul att
se de. Såhär 1 vecka och 5 dagar innan man åker hem så känns det rätt lagom, det är
nog dags att åka hem. Har börjat tänka att istället för att säga hejdå, så tänker jag "i'll
see you then!". Även de kompisarna som är menat att stanna i mitt liv, som jag är menad
att träffa i framtiden, kommer stanna. Så har en bra känsla i magen, sen vet man ju inte
om det kommer ändras när det väl är dags haha!

Har vart sjuk i veckan, så nu är min röst nästan helt borta UNDERBART!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0