Lördag, dag 198. We can stop the universe with our heartbeats tonight

Vaknde upp måndag morgon och kände att jo fasen kommer den här veckan bli riktigt bra!

Och jo minnsan, idag är det lördag och inget har gått emot det ännu. Jag är fortfarande
övertygad om att den här veckan kommer räknas som den bästa veckan i min 18åriga
historia. 

Vet nog inte riktigt varför, men track började i veckan. Och det är friidrott, så jaha tänkte
jag väl då så jag ska nu köra sprints och det är typ som 100 m. Jag som inte alls gillar
att springa, men jaja sen ska jag även köra höjdhopp vilket kan bli väldigt kul. Och
behövligt för jag är i så himla dålig shaaaape. 

I tisdags skulle jag ha åkt skidor men i stället tog jag mig ann snowboarding. Och jag
har ju provat det några gånger i mitt liv, men har inget tålamod så har bara gett upp. Men
nu då så tänkte jag att fasen det ska väl även jag klara. Och med de absolut bästa lärarna
tog jag mig ann utmaningen och blev riktigt bra. Så det blir nog att fortsätta med ett tag. Och
galet roligt var det ju också. Och coolt. Rumpan dock.. Var ju inte alls lika roligt men det
börjar bli lite bättre nu såhär 5 dagar efter. 

Körde track i onsdags, höll på att dö för vi var innomhus och luften är ju inte den bästa. Och
ja vi hade snö i ett par dagar och det var kallt. Nu är allt borta igen, kul! I torsdags blev det
ingen skola, hehehe, för åkte ner till Boise för Boys State Basketball. Och ja vi har nu vunnit
två matcher av två möjliga. Så vi är in the CHAMPINSHIP och ska kämpa oss upp till state
champs även i basket. Vi är champs i boys soccer, boys football, girls volleyball, cross country,
och nu förhoppnigsvis även i basket. 

Är så himla glad att Kittie och Steve Peterson (cooper's föräldrar) tog oss hit. För det hara bara
gjort den här veckan sååå mycket bättre. Har fått mig en ny vän, sjukt hur man kan gå i samma
skola i 7 månader utan att inte ens snacka en enda gång. Men nu så.

Nu ska jag göra mig iordning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0