Onsdag, dag 301

WAAAAAAAAAHH

LA var underbart. Första dagen åkte vi till Universal Studios. Och det var så jävla
ballt. Vi åkte på en tour genom filminspelning, åkte massa coola 3D attraktioner och
lyssna på rolig musik. Andra dagen åkte vi till Santa Monica och Venice Beach, det var
riktigt nice! Tredje dagen åkte vi tour genom Beverly Hills och gick även omkring
runt affärena. Sen åkte vi till Venice Beach igen och jag och mamma tog en springtur.
Sen åt vi mat tillsammans med Marloes och hennes familj (från Nederländerna)

Efter det begav vi oss till San Francisco. Vi åkte streetcar och cable car, vi åkte till
Haight Ashbury, åkte båt runt Alcatraz och Golden Gate bron. Shoppade även lite. 
Påväg till San Fran åkte vi till en outlet mall. 

Sen flög vi till New York - HELT UNDERBART!!!! Bästa stället helt klart. Här har vi
shoppat, shoppat, shoppat och lite sightseeing på det. The Twin Towers eller World
Trade Center kommer nu bli 3 eller fler? Hm.. I alla fall. Shoppingen är underbar...
Älskar NY och jag kommer helt klart tillbaka! Imorgon ska vi ta en båtur runt Frihets
Gudinnan och Elis Island. 

Jag saknar Idaho som bara den. Skulle göra vad som helst för att åka tillbaka NU! Men
det funkar inte... Åker hem till Sverige imorgon och det är jag inte alls redo för. Har
pratat med många och många är väldigt redo att åka tillbaka, och lämna allt, men inte
jag. Jag saknar alla min vänner och familj där. Saknar skolan och fotboll och track. Saknar
allt... Men det är dags som sagt, får göra mig redo för att åka tillbaka istället! många saker
kommer bli bra att komma hem till. Några underbara vänner, godis, svenska tv program,
svensk mat, svensk sommar, svensk musik, svenska fester och sånt. 

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0