Söndag, dag 180

Det här med dagar är ju lite jobbigt, men ja har vart här i 180 dagar!
Har haft en underbar vecka!

Bara helt vanlig skola dock, men det gör ju inte så mycket.
I fredags åkte jag och shoppade med mina kära vänner, det
är ju alltid himla kul!

Igår, lördag så deltog jag i Disney Princess Tea Party. Det är alltså en jätte
stor grej här, alla som deltar hjälper till att dekorera olika rum till olika saker,
tror inte jag vet alla stationer vi hade men vi hade charm school, tea party(där
de äter), dancing, puppet show, det är de jag vet, sen hade vi en pre-show
där några sjöng solo och även alla sjöng en sång tillsammans. Då kommer det
alltså små prinsessor dit (utklädda små flickor i alla åldrar) as söta! Så får de
lära sig alla dessa grejer, och de är jätte spända över detta!
Det var lite långtråkigt, för fick göra en och samma grej i över två timmar,
plus att vi skulle ha sjungit fler sånger men det blev inte så.

Sen åkte jag och bowlade med en skönt gäng, förlorade inte men kom näst sist..
men hörrni det gör inte så mycket! Fick två strike:ar ;) Sen åkte vi hem till en
av tjejerna och åt världens godaste middag och gjorde oss redo för dansen. 
Sweethearts dance. Det var lite lame väl där, men efter dansen åkte vi hem till
Hannah igen och spelade spel och åt efterrätt så det var lätt värt det! Hade en sjukt
rolig kväll! 



Ganska hemsk bild på mig men det gör ingeeet!



De ville inte riktigt se söta ut när jag tog kort, men det var också okej för de
var väldigt söta annars! Min dejt var killen näst längst till höger, i lila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0