Dag 92, 93, 94, 95 och 96

Har haft så himla mycket, som jag berättade skulle jag ju flytta. Och idag flyttade
jag på riktigt, så har nu precis städat rummet, packat upp allt och helt enkelt flyttat
in!

Men jag kom ju hit i fredags, utan mina grejer då min area representant sa att jag
bara kunde stanna över helgen eftersom allt inte var riktigt klart.. Så jag var helt
inställd på att åka tillbaka till min gamla familj, vilket kändes helt fel! Men i alla fall,
allt löste sig och nu kommer jag bo här, förhoppningsvis hela året ut. Allt gick bra,
det var bara lite awkward när jag hämtade mina grejer idag. Men det känns riktigt bra!

I fredags kom jag hit då, sen åkte vi på killarnas sista fotbollsmatch, state, och de
vann! Så himla stolt! Så nu har vi vunnit 3 state, så himla roligt!

I lördags var det the buddy dance. Så alla tjejer kom hit runt 9, 9 tjejer, och vi lagade
massor olika saker. Vi gjorde pannkakor, muffins, scrambled eggs, bacon, korv och
rostat bröd. Sen hade vi även oreos haha. Killarna kom runt halv 11, och de gillade det
verkligen! Sen åkte vi till en av killarnas place och spelade spel, efter det åkte jag
pch 4 av de andra tjejerna med våra detjer till deras fotbollsavslutning. Efter det åkte
vi alla och spelade lazertag. Vårt lag vann, såklart! Sen åkte vi och åt pizza, efter det
åkte vi till själva dansen. Som inte alls var så himla kul haha. Det var typ inga där och
inte alls som det 'är på film. Ingen dekoration överhuvudtaget och typ inget snacks eller
dricka. Men i alla fall, vi var där ett tag sen åkte vi hem till en av killarna och såg på film.
Himla lyckad dag, och dejt!

I söndags blev det kyrkan, och på kvällen åkte vi till kyrkan igen för fireside. I somras åkte
alla människor till ett ställe och levde som de gamla tiderna. Någon filmade och tog kort, så
vi åkte dit för att kolla på det. Det var ganska kul för många av våra kompisar var med på
filmen. 

Sen har jag bara vart i skolan, idag åkte alla utbytesstudenter till olika ställen och tog massa
roliga kort! Lovar att lägga upp bilder på det, när jag får de!

Imorgon är det THANKSGIVING! Ska bli så himla kul, nästa vecka åker vi till Salt Lake
för att kolla på christmas lights. Jag älskar den här tiden på året, och jag har det så galet
bra här! Älskar mina vänner och älskar allt!



Från Pizza Hut, världens minsta pizza





Jag och min nuvarande värdsyster på fotbollsmatchen



Misslyckade pannkakor.. förstog inte riktigt



Jag och Pernille, från the buddy dance (tro mig, min dejt var snyggare än mig)



Vårat rum och min säng, och min vägg.. haha



Jag och mina vänner på en fest

Kommentarer
Postat av: Linn

Gokväll!

Allt bra :-)?

2011-11-24 @ 17:52:40
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0