Dag 83, 84, 85, 86, 87 och 88

Ojdå.. Men ja, var borta hela helgen utan dator så kunde inte skriva
dessutom har jag bestämt mig för att istället för att skriva varje dag o
vad jag gör så ska jag skriva när jag faktiskt har något kul och intressant
att skriva om och så vidare..

Så denna helgen var jag först, i fredags, på min första amerikanska "fest"..........
haha det var inte alls som festerna hemma, men sen var det nog heller inte
en typisk amerikansk fest heller, men ja det var intressant. Det var hos min
kompis och han hade bjudit hela skolan men det var typ inga där, det kändes
lite som ett disco på mellanstadiet haha!!

Sen åkte jag till min area representant. Det är en preson till för oss utbytisar
när vi behöver snacka. Hon bjöd mig till sitt hus för att spendera lite tid med
mig och lära känna mig men också för att kunna prata om min situation här
i mitt hem. Men i alla fall, det var en sjukt bra och rolig helg! Jag träffade
några av de andra utbytisarna, en från norge faktiskt, och även hennes egna
barn.. vilket inte alls var helt fel då hon har en 17 årig, helt okej, son! 
Vi shoppade och kollade på film och snackade och gick till kyrkan och åt. Haha
helt klart värd helg!

Nu ska jag kolla tv med min värdmamma och sen skypea med mina päron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0