Dag 105 och 106

Fredags: Retreat!
Lördags: Åkte till Salt Lake för Ikea, shopping och christmas lights!



Här är vi alla samlade hos Lillis! Spelade spel..



biljard..



och Pacman.



Vi åt pannkakor!



En scen i pjäsen Scrooge.



Här är vi allesammans!



Bara tre väldigt söta flicker!



Påväg till Salt Lake



I bilen



Christmas lights!

Och som jag hat lovat, bilder på mitt hus! Glömde dock ta på min familj,
men det kommer!





Ja mitt hus är runt!



Min del av rummet









Garderob





Allt det från mitt rum, nu kommer resten av huset



Hall/sällskapsrum



Köket


Övervåning





Rymd rummet



Downstairs



Vardagsrum





Badrum på nedervåningen



Badrummet på ena övervåningen

Den här bilden får avsluta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0