Bilder på G

Som jag lovat kommer nu lite bilder från hur jag bor, och jag kan lägga
upp en bild på mitt schema sen, det får jag förhoppningsvis imorn:)



Huset från utsidan



Mitt rum, de ska ta bort en byrå och sätta upp en helkroppsspegel, hihih



Köket, grejer överallt, men det är mysigt! De älskar äpplen så de har äppeldekorationer
överallt i köket!



Vardagsrummet. Mycket uppstoppade djur, de har golvmattor i varje rum,
lite obehagligt faktiskt..



Hallen och tvättrum



Källaren och tv-rum, och mer uppstoppade djur.



Typ korridoren mellan mitt rum, stevens rum och köket.



Mitt och brödernas badrum.



Fint va? Min lilla hylla, den rosa saken fick jag av mamma precis innan jag åkte, 
så himla söt!



Björnen, det är en hona, som Ted har skjutit själv, så himla läskigt..



Favorit hunden Bentley, som total älskar mig såklart! hehe

Kommentarer
Postat av: ALlis

Ser ut som du har det bra :D

2011-08-23 @ 22:33:36
URL: http://allisbrallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0