Dag 9

Idag gick jag upp tidigt igen, för skulle på match.
Tjejerna förlora med 2-0 och killarna förlora med 1-0,
helt orättvist enligt mig (domartabbe)

I alla fall så sluta det hela med att vi åkte hem och jag
sov i 2 timmar. Snacka om trött tjej!
Jag vart skit glad igår när Kelsi sa vi skulle göra government
läxan i skolan på måndag för då hade jag en minder läxa denna
helg, vart mindre glad när jag idag fick reda på att hon hade fel,
den ska vara klar till måndag.. Så bäst att sätta igång!

Har inte mycket mer att berätta nu, mer än att JAG VILL
SPELA SOOOOOOO BAD! Jag blir galen av att sitta vid sidan
av.. GALEN! Vill skrika, så känner jag!

hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0