Äntligen framme!

Har landat och försöker nu ta mig ur min jetlag.
Var vaken i 30 timmar, flög i 12. Det var tugnt, men jag blev tilldelad
världens skönaste säng när jag kom fram! 

Har precis ätit frukost, fick bacon och frukt. Deras jordgubbar är stora och
fasta och smakar väldigt mycket! Sen har de juicen i frysen, det var annorlunda!
Jag ska antingen imorgon eller söndag åka och shoppa och det ser jag verkligen
fram emot! Alla i familjen är jätte härliga människor och det sjukaste är att det
står en björn i deras vardagsrum, en BJÖRN! 

Deras hundar är jätte snälla och jätte vänliga, de gillar mig såklart! Vädret är
faktiskt precis som Sveriges, förutom att det inte regnar! Skolan börjar på måndag
så det ska bli väääääldigt spännande! Vi ska även på teater då.. hehe

Det ska bli så himla roligt att vara här i ett år. Lite nervös är jag hela tiden,
svårt att veta vad man ska säga, men det har än så länge gått ganska bra!

Flysresan igår var inte alls rolig, men jag flög med en jätte gullig tjej ända från stockholm
till Denver. Amerikaner är ett väldigt trevligt folk, och jag fick igår veta att ett par jeans
går på 180 kr, hur sjukt?

Aja nu ska jag inte sitta här mer, utan packa upp lite och vara social!



Jag och Siri på Denvers toalett på flygplatsen. Vi var på toa heeeeeeeela tiden

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Bruntebus!

Hej du:) Eftersom jag är sååå nyfiken så kan du väl ta lite kort på ditt rum och lägga upp dem här på bloggen?:)

2011-08-19 @ 21:12:37
Postat av: Thilda:d

Underbart att allt har gått bra:d

2011-08-19 @ 21:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0