Dag 156

Har haft en as bra as rolig vecka.
I tisdags skulle vi klä oss i en ful kofta, hade ju ingen såklart ;)
I onsdags var det cowboy/indian day, och torsdags hero day.
Igår gick jag på 50-tals dansen med ett gäng galna människor! Har
inte haft så kul på länge! Vi bowlade, åt dinner, spelade kinect,
åkte till dansen och sen åkte hem till ena killen och bara hängde ett
tag. Var hemma 8 minuter innan curfew, stolt! 

Det snöade lite i torsdags, nu regnar det.. Vad tusan! Haha...

Har även lite ångest.. 4 månader kvar, sen kommer jag sitta på ett
plan ifrån Idaho. Jag dööööör! Jag är verkligen inte redo att åka hem.
Till föräldrar som inte gillar sina barn borta för alltid, skicka de inte
som utbytesstudent i ett annat land, chansen att de kommer stanna
för evigt är stor!

Jag känner lite såhär: Det här livet jag har byggt upp här, vänskapsbanden
mitt hem här, hur förväntar sig folk att jag ska bara kunna lämna de sådär
över en dag? Det här är ju mitt liv nu.. Det jag lämnar här kanske jag kommer
lämna för evigt. Att lämna sitt liv, är ju som att dö, eller hur? Och en sak är
säker; Jag är inte redo att dö!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Men var det inte som att dö när du lämnade Sverige då?

2012-01-22 @ 17:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0