Dag 31, Fannylicious

Idag var det pyjama daaay, det var awesome!
Jag hade min O.P heeela dagen och jag var tuffast på hela skolan!

Haha igår körde vi öevr en fågel.. det var kul! Det flög fjädrar haha..
Shoppingen var super, det kommer bli gaaalet! Kelsi bjöd mig på kyckling
vingar, de bästa vingarna jag ätit! HOLY COW!

Sen har jag kommit underfund med att de har mycket av allt. Jag menar
de har as många grossery stores, av olika slag. Där de säljer allt; Kläder,
cyklar, mat, sportartiklar.. osv osv, sen har de skit många olika snabbmats
ställen, av olika slag! Helt sjukt. Igår åt jag på taco bell, hehe

Nu ska jag läsa min bok och ladda inför min audition imorn, tror dock det
kommer gå riktigt bra för fick en as bra coachning från Hayden idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0