Dag 19 och 20, men borde vara 21..

Whatever! Jag är fett taggad i alla fall!

Igår vart det ännu en sen kväll, därför inget inlägg ni vet.
Vinst till både tjejerna och killarna, himla roligt att se!

Sitter här och äter köttfärssås med jalapeno och lyssnar på
Rascal Flatts och laddar inför konserten imorgon. Kommer bli
så galet awesome!

Jag har lite bilder som jag tänkte slänga in



Från vår sleepover; Pernille, Steph och Marloes
Alla tre utbytesstudenter, precis som jag!



Haha det ska föreställa Kelsi.. Tror hon är trött ;)

Från Sleepover till The Fair



Vi åt allt, eftersom det var Pernilles ända dag på the fair,
här äter vi turkey leg, mmmm



Här åt vi friterade oreo's. No shit folks, men detta slår allt!



Här äter vi chokladdoppade jordgubbar



Funnel Cake, med jordgubbar och glass.

Vi åt även tiger ears och scone nuggets, men det har vi tyvärr inte bild på!



Här är gänget, en del av de vill säga..



Försökte få en bild på oss alla, nattetid, dock fick inte haley plats på denna bild..



På bussen påväg från matchen igår, jag och Pernille gömmer oss för Jordan, hehe

Det var allt jag hade att bjuda på idag, hoppas det täcker min försening! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0