Dag 12 och 13

Har nu liiiite tid över för ett litet inlägg.

Igår; Vanlig skoldag, förutom, att jag fick gå 2 timmar
tidigare för vi skulle åka till the mountains och spela match,
grabbarna vann och tjejerna spelade lika, himla stolt!

Det vart fruktansvärt sent så denna dagen har inte varit
den bästa. Kul att känna att man kan somna när som helst,
haha.. 

Dessutom fick jag en panik attack då jag insåg att shit! jag
har 4 läxor till imorn varav 3 essays.. Hm, vad har jag nu
gjort fel? Svar: inget. Det bara funkar så här.

Efter min panik attack fick jag prata med snälla Brian,
skolvägledaren, och jag fick då veta att jag inte kommer
kunna ta min graduation här, vilket känns väldigt tråkigt!
Men så blir det alltså om man kommer från Sverige och
redan har gått två år från en praktisk linje på gymnasiet.

Eftersom man då bara tar de ämnena som ingår i sin linje,
räcker inte det. Man måste ha mer timmar av vissa ämnen,
vilket jag inte har, och det suger, och det finns inget man kan
göra åt den heller. 

Men jag tror ändå det blir bra, nu behöver jag inte känna att
jag MÅSTE hinna med massa ämnen, utan kan göra mer vad jag
tycker är kul. Så det blir nog inte helt fel!

Nu ska jag börja plugga..



Kommentarer
Postat av: Jocke

Tråkigt att du inte kan ta graduation.det är bra att du kämpar ändå

2011-09-01 @ 05:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0