Dag 48

5 cm.. 5 CM!!!! Från att göra mål, och inte nog med det, det hände två
gånger! Laget var inte speciellt bra, och målvakten var itne bättre, hur svårt
kan det vara! I alla fall, jag, och mitt lag, gjorde en sjukt bra match och
vi vann med 2-0. Så himla stolt!

Sen killarna, 8-0, duktiga som vanligt! Dessutom regnade det, alltså, det
öste, det var sviiiiiin kallt och lerigt. Så tappar jag balansen, springer några
steg i hopp om att få tillbaka den, men icke, i mitten, rakt i leran ramlar
jag, lera ÖVERALLT! Det var sjukt kul, förutom att jag var nära på att göra
mål..

I alla fall, nu ska jag åka till Walmart, hehe, sen hoppas på Hot Tub
at Shaun's ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0