Dag 76

Så himla rolig och spännande dag detta har varit!

Min lärare i chambers berättade för alla vilka roller de hade fått
i våran kommande musikal, men jag fick ingen.. Lite tråkigt! Men
får väl lite skylla mig själv eftersom jag inte la ner nån tid att lära
mig låtarna eller göra nån try-out. 

I alla fall efter skolan åkte jag och två kompisar hem till den ena
för att göra ett litet projekt i engelska. Det är nämnligen så at vi
har sen ett tag läst en historia, så nu ville läraren att vi skulle göra
ett projekt på hur vi upplevde den. Så vi bestämde oss för att göra
en film. Vi valde en scen där några tjejer dansade runt en brasa och
utövade häxkonst. 

Så vi klädde upp oss, tog låtsas hästar (såna där med ett huvud och
en pinne nivet) sen åkte vi till hennes mormor för att hon hade en brasa
så vi dansade runt den. Så himla roligt! Kommer nog publicera den
här sen. 

Sen handlade jag saker för att fråga min grabb om han ville gå på
buddy dansen med mig hehe, hoppas han säger ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0