Dag 100, 101, 102,103 och 104

WOOOOW 100 hela dagar i America! Helt fantastiskt!

Okej så såhär ligger det till va, den här veckan har gått galet fort, har inte gjort
något specillet överhuvudtaget. Det enda var igår, och då var det finals hela dagen.
Vilket är när en termin är över tar man test i alla ämnen för att se vart man ligger,
och det gick väl både bra och dåligt. Lite spännande att ha sina första finals hehe.

Sen på kvällen hade vi retreat med chambers, inför Scrooge. Scrooge är en pjäs,
en jul pjäs. Retreat är när vi allihop träffasn under två kvällar i rad och går igenom
hela showen, har kul och äter massor! 

Och idag ska vi bli helt klara med pjäsen, sen är det bara att fin slipa! Det komemr
bli så himla grymt :) och min allra första musikal EVER!!! Wohoo

Igår var det första december. Och i min familj så började alla leta efter Alfie. Han är
en alf som kommer varje jul. Och han gömmer sig så får vi leta efter honom haha.
Sen skickade nån i min familj en choklad julkalender till mig, så himla glad jag blev!

Och imorgon ska vi åka till Salt lake och kolla på juleljusen vid templet, shoppa och
åka till ikea! Snacka om glad tjej, lite svenskt såhär i juletid!

Hoppas ni allihopa har det bra där på andra sidan jordklotet, för jag har det fruktansvärt
bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0