Panik.. 3 dar..

WAAAAAAAAAAHH, okej panik.. Inte ofta jag har panik.
Men nu har jag panik. 

Sista kvällen med syrran, hon är underbar.. handlat de sista
presenterna idag med. Hm.. hoppas de blir nöjda, ååh.

Imorn ska jag städa och packa, shit det är 3 dagar kvar och jag har
inte packat klart, avskedsfest imorn kväll också och onsdag åker jag
till stockholm.. När ska jag packa? Tänk om jag glömmer någon av alla
dessa as viktiga papper, eller passet. HJÄLP!

Jag vill inte åka, nedrans underbara vänner som kommer sakna mig,
som jag kommer sakna, nae.. deprimerande!

Eehh jag dör av trötthet, har hjärtklappning, beror nog på körtelfebern, right?
Min väska kommer vara för liten, jag är för liten, vad har jag gett mig in på?

Nu vill jag ha svar på alla mina frågor. Ska svara på eran; Ej nervös, men SKIT RÄDD!

Godmatt, kunde ha blivit ett godnatt

Kommentarer
Postat av: Mikael, Extra

Hej,

kul att du kom igång med skrivandet innan du åker. Bloggen ser jättebra ut! Lycka till med resan och bloggandet!

2011-08-16 @ 09:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0