Här packas det i en ryslig fart

Såhär ligger det till, jag har packat! Eller en början till packat i alla fall..
Ni förstår, det går inte att stänga väskan. Och då har jag vakuum packat
alla kläder, jisses!

Jag skulle säga att mitt fall är dömt att misslyckas, faktiskt så tror jag aldrig
nånsin att jag kommer lyckas att packa ner allt i en och samma väska!
Just sayin'.

Ni ska få ett litet smakprov på vad jag pratar om:



Såhär såg mitt rum ut från början, innan packningsdags



Här är min packning, innan packningsdags.. Lite oskärpig bild men ni lever över




Här har jag, sakta men säkert, börjat plocka iordning alla kläder..



Här är jag färdig packad och klar, det enda problemet är att jag inte kan stänga väskan,
och allt har inte fått platts än..

Så jag funderar på att ta bort vakuum påsarna och testa att packa det mjukt och
försiktigt.. Finns det någon där ute, i denna stora vida världen, som har ett
packningstips till mig? Uppskattas mer än gärna!

XoXo PanicGirl

Kommentarer
Postat av: sara

fyfan vad svårt! jag är sämst på att packa så jag hade aldrig lyckats med det där!!! :(

hur mycket/många kilo får du ha med dig?

2011-08-16 @ 20:34:28
URL: http://aktadej.blogg.se/
Postat av: malin

Packa i två väskor :D

2011-08-16 @ 21:17:23
Postat av: maja lundmark

ta en större väska, den ser ju minimal ut :o

hahah, lycka till nu Fanny ! :)

2011-08-17 @ 11:49:16
URL: http://majalundmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0