Dag 7

Nu har jag varit här i sju dagar, gått i skolan i fyra och jag har helg!
Det är ju helt awesome!

Idag fick jag ändra mitt schema lite så istället för foto har jag chambers,
så himla roligt! 

Har kommit på de svåraste ämnena och det är ekonomi och historia,
de är svårt att förstå och de tar lång tid att bli klar, men det kommer
nog lätta om en eller två veckor.

Jag ska på träningen imorgon bitti, så himla AWESOOOOOME!
Sen fick jag skjuts hem av en jätte gullig tjej idag, istället för
att behöva ta bussen helt själv, hehe.

Nu ska jag plugga, imorgon är det skolkort och förhoppningsvis
bio på lördag!

You can't stop the beat

Kommentarer
Postat av: Mamma

Går inte brorsorna i samma skola?

2011-08-26 @ 06:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0