Dag 6

Idag har jag åkt gul skolbuss för första gången, och det var läskigt..
Dagen började med att jag gjorde audtion för chambers.
Det är en musikgrupp som sjunger, åker på tävlingar, typ sjunger
på sjukhus och så.. Och jag kom med!! Wohoo, hon hade några att
välja mellan, och hon behövde en fast valde tre för vi var så bra!

Efter skolan kollade vi på först tjejernas fotbollsmatch sen killarnas.
Tjejerna vann med 2-0 och killarna med typ 10-0 eller nåt, hehe.
Pratade mede tränaren för tjejerna och jag ska eventuellt vara med
på träningen på fredag, GLAD TJEJ!

Efter det åkte jag med mina två bröder och deras fotbollsgäng
till ett hamburgerställe, det var näääjs. Nu sitter jag här och äter
godis, och undrar vart mina föräldrar är.. 

Det har tydligen varit lite oklarheter med vilka jag pratar om hela
tiden, så jag kan ju förklara det. Cindy är min värdmamma, Ted
är min värdpappa, Michael är min värdbror och Steven är min
italienska värdbror. Vi är en underbar familj men en hög bra humor!

Och imorn har jag vart här i en vecka, helt sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0