Dag 5

Dag 5 alltså, har varit här i 5 dagar.. Uppenbarligen..

Idag fick jag ett kärleksbrev.. hehe

Men i alla fall, så hade vi engelska och det var svåååååårt!
Sen andra timmen skulle jag ha foto, och då hade de
bytt klassrum utan att jag visste det så jag gick in i fel
klassrum och trodde det var rätt. Så jag blev snabbt
vän med alla där, de var skit trevliga! De tyckte mitt
namn var jätte gulligt haha.. Men i alla fall, det var ju
fel, upptäckte jag när de började prata om lera och 
att skulptera.. Det var synd för alla var så trevliga!

Sen kom vi till tredje timmen, som jag har med min
hamburger guy! Dessutom är läraren skönast i universum..
I alla fall så skulle vigöra en get-to-know-each other grej så
man fick ett papper där det stog massa saker, så skulle man gå runt
och fråga om det stämde osv osv.

Men ja, man blir riktigt utmattad efter en dag i skolan!
Så mycket att göra och se hela tiden, livng the dream!

Så idag var typ första dagen för att sätta igång och göra
saker på lektionerna så ja, och det var faktiskt väldigt
svårt, men jag tror man kommer in i det tillslut!

Snart ska vi åka till Walmart och handla lite stuffs,
och skjutsa grabbarna till soccer practice. Hoppas
på en tidig kväll ikväll så jag kan vakna pigg och glad
imorgon, ja glad lär jag vara i alla fall!

Alla har fått en känsla av att jag är en morgon människa,
bara för att jag jämt vaknar när Ted åker till jobbet och
inte kan somna om igen.. 

Men ja, juste ingen äter med knivar här? Lixom hallå!
Det kanske jag redan sagt.. Säger det i så fall igen!
Det är helt sjukt.. Sen är alla väldigt ambitiösa på
lektionerna, eller de är i alla fall väldigt duktiga!

Nu har jag iget mer att skriva, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0