Dag 4

Första dagen i skolan.. And I goes AAAAAAAAAAAAAAHHHHHH!!!!!
Man.. Roliga lektioner, skit bra lärare, snälla människor.
Egentligen är amerikanska skolan roligare än svenska.. De
här är mycket mer seriösa! Sen är det ju Amerika!

En killen gav mig ett brev där han skrev nåt i stil med: Hej, jag är..
och sen vad han nu hette haha. Hur stavar du ditt efternamn? (Jag
fick stava hela mitt efternamn inför hela klassen så han borde ju
vetat hur det stavades..) sen skrev han om du behöver hjälp 3e
timmen eller den här är det bara att säga till! Och jag skrev ju såklart
hur mitt efternamn stavades sen ok. Men tänkte; Vad fan.. Har vi tredje
timmen tillsammans? Haha kul..

Sen samma timme frågade läraren mig vart jag var ifrån, då jag var
den enda utbyesstudenten i den klassen. Så frågade han vilken den
största skillnaden var och jag sa (vilket jag är vääääldigt glad över att jag sa)
att den största skillnaden var att allt är så stort. Jag kunde ha sagt att
det var så strikt här, men det sa jag inte så det måste ha varit ett tecken!

I alla fall, he goes on och frågar vad jag menar, jag sa ja men typ hamburgarna..
Han ba jahaa, har du ätit de..? Så sa han nåt ställe, med skit stora burgare.
Och jag bara nae det har jag inte.. Så frågade han om jag gillade hamburgare
och jag sa: Det beror på.. Så säger han till alla killar: Vilken kille lovar att ta henne dit?
Och en kille bara: JAAAAAG! Direkt haha.. men alla skratta så jag antar att
han var fel person.. För sen kommer den här skit snygga killen från The Football team,
och säger att han kan göra det. Och lärare bara There you got him, he's you boy!
Och jag bara: oyes he is! Hehehe.. Bra första dag!

Men det var dock några oklarheter i början, så missa två klasser, men efter det..
Flöt allt bara på! Längtar redan till imorgon!

Nu ska jag göra min läxa sen göra mig redo för teater, jag kommer nog aldrig
åka härifrån! Synd bara att mina två klasser med fotbolls grabben bara håller till
2and period..

Jaja, håll in'

Kommentarer
Postat av: Thilda

Underbart :)

Hoppas allt går bra även denna tisdag då :)

2011-08-23 @ 06:26:15
Postat av: Mamma

Låter superbra, när skulle ni gå och äta då?

2011-08-23 @ 06:34:07
Postat av: Frida :D!

Låter som att du har det riktigt bra, och skolan med hunkar verkar passa dig perfekt ;) hihihi

Själv sitter man ju i svenska skolan då, dock egen hårvård idag så rätt lugnt, men låter lite som om att du har det ännu göddigare :)



ha det bäst! pusssssssssss

2011-08-23 @ 10:26:47
Postat av: Allis

Hahah, Fanny är redan på G med grabbarna! Det är rätta takter :D

2011-08-23 @ 22:34:22
URL: http://allisbrallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0