Fredag, dag 282

IDAG KOMMER MINA PÄRON TILL AMERIKA!!!!

Vet inte om jag ska skratta eller gråta.. Vilket betyder att jag inte har en aning
om vad jag känner. En vecka sedan ville jag åka hem, nu vill jag inte åka igen.
Sista dagen igår på High School ever!! Så sjukt ledsamt. En vecka tills jag lämnar
Idaho vilket också är sjukt ledsamt.

Jag har skaffat mig en hög med sjukt underbara vänner, en ny familj, nya erfarenheter
och kunskaper, kunde inte vara mer nöjd med mitt liv än såhär. Jag har insett var livet
is all about; grow old, and do everything it takes to get there!

Har aldrig vart så lycklig i mitt liv. Jag älskar det! Igår hade jag en sista sleepover med
mina underbara flickor. Det var en underbar kväll. Vi tittade på "A walk to remember"
och den var så himla fin. Grät. När jag var väl mitt inne i gråtande av filmen, passade
jag ändå på att gråta lite för att jag åker snart och att mina föräldrar kommer. Allt på
samma gång, kände att det var min tur. 

Nu ska jag och Pernille städa och börja det eviga packandet.. USCH!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Ses snart ;)

2012-05-26 @ 16:19:49
Postat av: Jocke

Ses snart ;)

2012-05-26 @ 16:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0