Dag 39

Idag är det bara match, så kommer nig hem rätt sent vilket betyder att
jag skriver detta nu, men har inget att skriva så kan lika gärna passa på
att skriva avd jag tycker om Amerika so far.

AMERIKA
Jag har nu varit här i 39 dagar, och kan inte älska det mer. Maten är fantastisk,
människorna är galna och underbara och vädret.. Är konstigt, men so am I,
så det gör inget! Älskar skolspiriten, det är sjukt roligt och annorlunda! Mina lärare
är skit bra, så där hade jag tur! Familjen jag bor i hade inte kunnat bli bättre, de
är precis vad jag behöver. DET ÄR FANTASTISKT! Varje gång jag ser snö på tv:n
längtar jag mer och mer till en Idahoisk vinter, hur sjukt det än låter. Men jag vill
vara med om allt, göra allt! Älskar även alla härliga förkortningar, skrev med en
kompis för ett tag sen, hans svar var: Nm, wbu? Det betyder nothing much, what
about you? haha så himla roligt HILARIOUS som de skulle ha uttryckt det. Den sista
saken jag älskar är alla deras ordspråk, ni fick några exempel i ett tidigare inlägg.

Men det finns ju mindre bra saker också, såklart.
Det är ju att all god mat man äter, är ju inte så himla nyttig.. Sen är toaletterna
väldigt stora plus att de inte äter med kniv i skolan, för de äter allt med händerna..
Sen är allt så himla gott att man äter det hela tiden, vilket betyder att man köper det,
vilket också betyder att man snabbt blir pank.. Sen tycker jag, personligen, att skolan
är väldigt svår. Inte skolan i sig, utan att allt är på engelska. Antar att det är en vano
sak, som med allt annat. Tror dessutom att jag börjar komma in i språket nu, skit kul!

Dessutom har jag fått hundra nya smeknamn: Lafonda, Maria, Jane, Lafanny och Butt
är några haha.. Just bara för att min namn här borta betyder rumpa..

C U Soon, haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0