Dag 36 och 37

Åkte på homecoming date igår med mina tjejer, bara för att vi inte
hade nån killdate till dansen.. Men det var nog den bästa date jag nånsin
haft! Hade så himla kul, först käk, sen glass (WOOOOOW) sen bio
och såg Abduktion med Taylor Lautner, shit vad bra!

Glassen var helt fantastisk.. lägger upp några bilder. Det var fryst
youghurt, i olika smaker, sen kunde man ha på allt, det var godis,
nötter, frukt, andra saker.. så himla gott!

Senvet ni vad de gör? Om de inte äter upp maten på resturangen, får
de en box att lägga de i och ta hem, haha helt sjukt!

Idag ska jag inte göra nånting, chilla, hjälpa till här hemma sen sova tidigt
för har träning kl6.00 imorgon bitti........ Men det är bara 5 dagar kvar till
jag ska till doktorn, och om han säger att jag är frisk får jag spela :D





Penny, Ashlie, Angelea, Shaneill and Marloes



Glassen












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0