Dag 32, 33 och 34

WOOOOW, det har varit så himla mycket denna veckan, ber om ursäkt!
Men nu är jag tillbaka.. hehe.

I tisdags var det sportsday, match på kvällen, killarna vann som vanligt och
tjejerna förlorade.. Igår var det twin-day vilket också var awesome!
Idag var det neon day och jag var den mest färgglada på hela skolan, det var
kul hehe..

Imorgon ska jag träna igen, wohoo och om en vecka går jag till doktorn och
hoppas på att bli frisk!

Aahjuste, igår var det bonfire också, vilket var trevligt! sen gick min audition
åt skogen men jag kom med i alla fall hehe

Nu ska jag bege mig, hejs

Kommentarer
Postat av: Jocke

Sportsday fattr jag nog vad det är, men vad är twin-day, bonfire och varför har man neon- day? Nyfiken

2011-09-23 @ 06:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0