Dag 27

Great daaaay! Förutom min förkylning.. Blir galen!
Men det vet ni ju redan.. 

Idag var det match igen, tjejerna förlora(otur) och killarna
vann, de är duktiga!

Nu har jag helg och det känns awesome, imorn ska vi shoppa,
jag ska till läkarn och träning kl7! på morgonen.. sen på kvällen
är det amerikansk fotbolls match, kommer bli awesome!

En grej jag lagt märke till är kläderna.. Det mesta är faktiskt detsamma,
jag mamma, även de genomskinliga tröjorna! Förutom att i skolan.
Dock är modet utsvängda jeans och väldigt färgglada tröjor. 
Då menar jag väääldigt färgglada, men jag kan köpa kläder jag gillar
så det spelar ingen roll ;)

nu ska jag äta, hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0