Dag 24 och 25

Wow jag börjar bli dålig på det här. Men men, mycket att göra just nu
och jag är väldigt trött. Förkyld och that stuff ni vet. Vääääldigt dålig
timing, då jag inte vill eller kan träna överhuvudtaget nu på grund av
det.. NU VILL JAG BLI FRISK!

Jag har det underbart bra! Jag försöker fundera ut vilka skillnader det är
här, som min vän ville att jag skulle. Kommer på massor under dagen men
glömmer bort de när jag ska skriva de.. Får försöka skriva det i mobilen
när jag kommer på det!

Igår var inget speciellt, jag chillade, älskar min sista timme då jag kan
göra alla mina läxor så jag slipper ha att göra när jag kommer hem.
Homecoming is coming up! Bara en och en halv vecka kvar!!!!
Och jag har ingen dejt....... HALLÅ?? Nån ska väl våga fråga ändå..

Haha idag i chambers pratade jag med Paige och frågade om hon hade
nån dejt, sen fråga hon mig och jag sa nej såklart. Då fick hon ett ryck
och skrek i hela klassrummet att jag inte har nån dejt, snacka om pinsamt!
Men de var i alla fall snälla och sa att det kommer xd Men sen är det en vecka
kvar så jag är inte så säker.. Men jag känner att det inte spelar så stor roll,
det kommer fler danser!

Jag är i alla fall klar med läxorna för kvällen så nu är det dags att sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0