Dag 17 och 18

Igår kom jag hem väldigt sent, därav inget inlägg.
Pluggade heeeeeeeela dagen, vid halv 6 åkte jag inte till
the fair för usher med fotbollslaget. Det innebär att man städar
och leder folk till deras platser, dessutom kom vi in gratis
överallt under hela dagen+kvällen. Och gårdagen handlade om
rodeo, det var lite kul att se.

Åt ALLT! Skojar inte.. Åt turkey leg, scone nuggets, tiger ears,
friterade oreos, jordgubbar doppade i choklad och funnel cake.
Allt är i princip friterad, men GALET GOTT! Det var en awesome
dag. Jag jämför det hela tiden med skänninge marken. Marken har
fler stånd men the fair har mer mat och åkattraktioner. 

I alla fall idag har jag vart i skolan. Skulle åkte på match men den
vart inställd på grund av dommar brist, en vinst där! Tränade istället,
räknar ner mina dagar till jag får spela haha!

Sen har vi bara suttit ute vid en brasa hela kvällen, plus att Steven är
TILLBAKA! Hur awesome är inte det! Mysigt liv och så..

Nu ska jag sova, see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0