Dag 16

Det var as kul på matchen igår, dock förlora de..
Men i alla fall, gick upp as tidigt imorse för att ha möte med
tjejerna, efter det åkte jag in till Blackfoot för att öva inför
paraden, som förövrigt var bland det roligaste hittils.

Dansande och sjungande i en och en halv timme, rätt död,
men vi åkte till the fair i alla fall, det är typ som skänninge
marken. Vart as trött så Lea och jag åkte hem och såg på
film.

Så nu ligger vi här och ser på en ny film och äter coklad oreo's.
Best cookies in the world!

Var hos doktorn igår med, fick reda på att jag måste vänta ännu
en månad till innan jag kan spela.. 

Hoppas på lite shopping imorn hehe, sen ska jag nog plugga och
så.

Livet leker

Kommentarer
Postat av: Frida J

Doktorn? Är du skadad?

2011-09-04 @ 10:53:17
Postat av: Qbrium

Jag tcyker du ska börja använda en återfuktningskräm efter att du rengjort med mandeloljan.



Testa att massera in oljan med händerna några minuter, istället för att använda pads. Skölj av och ÅTERFUKTA ALLTID. Olja och återfuktning är inte alls samma sak.



Mandeloljan förvaras med fördel i kylskåpet eftersom den håller bättre då. Om du förvarar den i badrummet kan den bli för varm av ex. duschvatten. Detta kan märkas på att den inte längre är "len", utan kan ha en viss skrovlig skärning i sig.

2011-09-05 @ 13:35:04
URL: http://4u-yourspace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0