Dag 56 och 57

En rätt händelselös dag igår, gjorde inget på hela dagen, åkte på
fotbollsmatch på kvällen bara. 

Idag åkte jag till min vän och red på hennes hästar, så himla mysigt,
men så galet svårt! Det var cowboy hästar, så det var stor skillnad på
hur man red de.. Men det var mysigt :) sen såg vi bara på film.

Få se om det händer något ikväll men de tvivlar jag på haha..

Imorn åker jag till min vän Stevo och käkar middag, bara för han är
himla go och bjuder mig!

Trodde inte det var såhär svårt att hålla detta skrivande uppe.. Jag vet bara
inte vad jag ska skriva! Är det något ni vill veta så får ni säga till, de
enstaka kära läsare jag har haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0