Dag 50, 51, 52, 53 och 54

Oj förlåt.. Haft fullt upp! 

Okej så i lördags hade vi districts, vi kom trea så tyvärr får vi inte åka
till state.. väldigt synd men jag åker med pojkarna istället hehe.

Söndag gick jag till kyrkan men Pernille, bara för att prova på det. Det
var faktiskt väldigt intressant, inte alls som jag trodde att det skulle vara!
Jag ska tillbaka nån dag i alla fall..

I måndags var det bara skola, inget speciellt, tisdag match igen men förlora
den så nu är säsongen slut. Men det var sjukaste matchen.. Vi ledde med 2-1
de kontra till 2-2. Sen hade vi över tid, tillslut straffar. Vi sköt 11 straffar var,
och vi hade det men så missa vi sista och de satte sin så..

I alla fall idag var jag på pojkarnas match, de vann så åker till Boise nästa
vecka :)

Nu äe jag döds trött så går och lägger mig, för ska till skolan 6.30 imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0