Dag 46

Gårdagen blev ju inte alls som planerat.. Somnade i soffan, vaknade och fick
ett sms där det stog: Hounted house tonight.. Och jag tänkte: vad tusan?
Så jag frågade, då visade det sig att vi tydligen, istället för film, eller också,
skulle åka till Dr Slaughter, ett hus där det är människor som klär ut sig och
skräms, typ som läskiga huset på liseberg. 

I alla fall, det hela slutade med att jag, Cooper, Maddy och mina två bröder
åkte till ett majs fält, där de hade byggt gångar som var säkert 2.5km,
vi skulle hitta ledtrådar och massa, skit kul! Sen åkte vi hem och såg på
film i alla fall, dagen slutade för mig klockan ungefär 3 och för Maddy och Coop,
inte alls. Så nu kan jag säga att detta var officiellt min första AMERIKANSKA DEJT!
Sov två timmar även denna natt, för skulle upp kl5 och bege mig mot Coach Randy's
hus, som tur var skulle vi se på film så jag kunde sova där istället.

Randy döpte även om våra sleepovers till wakeovers haha

Nu ska jag bege mig till Idaho Falls för shopping med mina flickor!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0