Dag 80, 81 och 82

Sorry! Men jag vill inte skriva om jag inte har något speciellt att skriva om..
för då blir det ju inte roligt i alla fall!!

Hade en chill söndag, åkte till kyrkan och sjöng, inget speciellt igår, idag åkte
jag till Pocatello med kyrkan för foam pit. Det är en gymnastik sal för folk
som tränar gymnastik. Så det finns typ trampoliner och hål med skum saker,
ganska kul, men gjorde mig illa så jag kunde inte göra nåt haha.. Så kan det gå
när man tror att man är coolare än vad man är.. 

Dessutom hade vi tidig träning idag inför våran kommande pjäs "Scrooge" ska
bli så hiiiimla kul!

Lyssna på den här länken, mitt allra första solo :)

http://www.youtube.com/watch?v=bhE1dnkCtxY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0