Dag 74 och 75

Halloween igår, så himla otroligt roligt och spännande! Det är så himla
annorlunda. 

Alla i skolan klär ut sig och tar det på värsta allvar. Vilket är skit kul då jag
älskar halloween. Hösten börjar närma sig, det börjar bli lite kyligare så man
måste ta på sig massa mysiga kläder, löven ändrar färg och tillslut trillar av
träden så man måste kratta upp de, man får dekorera huset med läskiga
saker, trädgården, trick or treat med kompisarna, skräckhus med kompisarna,
förhoppningsvis med en kille som man kan vara nära när man "blir rädd"..
Inte för att jag blev rädd.. Det är bara så mysigt

Idag åkte vi på Clinic med chambers och de andra körerna på skolan.
Det var helt okej. Vi åkte till en annan skola där det var en kille som snackde
om music, han lärde oss låtar och fick oss att förstå hur det skulle låta,
han sa vad vi skulle tänka på och lite så, kanske inte det roligaste men
helt klart givande! Bussresan dit och hem är ju alltid det roligaste.. av nån
sjuk anledning haha! Stämningen är bra, underbara människor, hög musik,
osköna säten osv osv osv.. Hehe

Nu ska jag iväg på mutual. Det är något inom kyrkan.. Blev ditbjuden så tänkte
att jag måste gå. kan inte riktigt förklara vad det är, vet dock vad vi ska göra.
Idag ska vi öva på några sånger och sen göra typ affisher om nån julshow.
Nästa vecka för mutual ska vi åka till en foam pit. Det är en gymnastikhall
fylld med skum, sen har de trampoliner och massor så man hoppar ner i
skummet, så sjukt kul! Kommer såklart berätta mer om det efteråt..

Nu måste jag bege mig, vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0