Söndag, dag 263

PROM!!!!!!!!

Prom var igår! Det var kul. Vi åkte till Zoo:et, sen lunch, sen gjorde vi oss
i ordning, sen middag, sen DANS! Efter dansen kollade vi film. Hade världens
underbaraste date, helt fantastisk! 

Veckan var ganska tråkig.. Skola som vanligt, skola är skola! Är redo att sluta
skolan nu men vill verkligen inte åka hem! 

Nu är läget som så att jag vill stanna för evigt här i Idaho. Det är helt underbart!
Alla fantastiska vänner som jag lämna bakom mig. En fantastisk familj som jag
lämnar bakom mig. VILL INTE ÅKA HEM!!!!!!



Påväg till Yellowstone



En buffalo



Flickorna



Världens bästa morp dejter





Jag och min prom date Alex



Alex, Hannah, jag, Marloes, Malia och Angelea



Paul, Alex, Tyler, Marcus, Orson och Colton



Min vackra coursage

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej!

Jag har bara en liten fråga, jag undrar vilket företag eller vad man nu kan säga, åker du med?

Och vad var kostnaden, för jag har kollat runt på olika sidor och priset att åka till USA är ganska högt. Sökte du stipendier eller så?

Tack på förhand!

2012-05-07 @ 19:07:40
Postat av: fanny

Hej Klara! Visste inte riktigt vart jag skulle svara så jag svarar här. Jag åker med EF och kostnaden var ca 80.000. Sen kostnader här har varit mer såklart, med tanke på allt man shoppar och sånt. Jag har sökt några stipendier medans jag vart här, och fått riktigt bra med pengar!

2012-05-09 @ 03:17:46
URL: http://fannywinqvist.blogg.se/
Postat av: Caroline Lyngstad

Fina Fanny! Underbart fin balklänning :) hoppas allt är bra kram Carro

2012-05-13 @ 22:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0