Måndag, dag 271

Jag har 7 skoldagar kvar, 17 dagar kvar i Idaho och 31 dagar kvar i Amerika!!!!!!

Vad har tiden tagit vägen? Minns dagen jag kom hit som igår.. Och nu är det dags att ta farväl
till vad man så nyss kom till. Måste redan börja fundera på vad jag ska ta med mig och vad
jag ska lämna, vilka jag ska tacka och hur jag ska tacka de och hur jag ska ta farväl till det här.
Måste förbereda allt nu... 

Nu på slutändan har man kommit så mycket närmare alla. Man har fått nya kompisar som man
gått med i 10 månader men aldrig ens pratat med. Allt händer nu, bara för att man måste åka hem.
Man blir kär, skaffar nya kompisar, bara för att... Det är ju himla elakt! Jag skrev aldrig på att jag
måste åka hem, det ända jag skrev på vad att jag skulle åka... Det här kom lixom bara på köpet.

I alla fall, allt just nu handlar om att förbereda sig för hemfärd. Saknar mina föräldrar väldigt mycket
just nu. Imorgon är det Ice Cream Social, då alla i chambers träffas för att titta på highlights of the year
och äta glass. Sen nästa tisdag är det senior bbq, sen har vi våran farväl bbq, sen är det graduation
och efter party! Är stoked för efter partyt. Inte så stoked över att åka hem dock... Lite, men inte allt
för mycket.

Sen är jag sjuk nu också... Hatar att mitt immunförsvar är så dåligt. En tjej som nästan aldrig blir sjuk,
är sjuk hela tiden! Har aldrig varit så sjuk som jag varit här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0