Tisdag, dag 201

WAAAAAAH över 200 dagar i USA. Galet mi amos

Hade som sagt the most amazing week förra veckan. SHIT! That made me going!
Finals den här veckan.. Vilket inte alls är så himla roligt va.. Betyder massa läxor
och prov. Spänd inför nästa trimester dock.

Track är i full gång................... säger jag bara. Jisses, jag DÖR av trötthet där ute,
men vet ni vad? Jag bryr mig icke, för hur konstigt är det? Har inte sprungit på för
evigt, men jag ska nå dit och jag vet att jag kommer göra det. Det kommer ta sin tid
såklart, men jag är REDO! Just nu är det bara painit värre. Ont i rygg, fot och knän,
kan inte ens springa 1 lap innan jag är slut, men jag är galer stolt för att jag ens
antagit mig utmaningen. 

Jag är trött... Och jag har massor av läxor. Och just det, vi hade en concert idag,
och jäklar vad bra vi var! Så himla stolt över oss alla :) och as kul var det! Nu är jag
redo att gå på tour. 

hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0