Söndag, dag 212

Wow, har tänkt hela veckan på att skriva, men har inte haft tid. 

I måndags efter skolan åkte vi raka vägen till tidningen i Blackfoot för att
de ville göra en artikel om våran familj och Stephanies familj (från belgien)
I tisdags efter träningen åkte vi på mutual, där vi tävlade i olika lekar, mitt
lag kom tvåa så det var rätt okej.
I onsdags var det träning och sång, sen pluggade vi lite. 
I torsdags i skolan hade vi en quiz och jag hade 2 fel, som faktiskt bara var
bonus frågor, så himla stolt!
Sen efter skolan åkte vi på vårt allra första Track Meet, det var jätte kul, så
ångrar massor att jag inte tävlade. Var för feg så jag hjälpte istället till med
att ta tid haha.

Sen i fredags åkte vi jätte tidigt ner till Salt Lake för en hel helg med shopping.
Började bra, slutade sämre. Och med det menar jag i plånboken. I alla fall, det
var sjukt kul att endast tillbringa 3 fulla dagar med mina foreign friends. Många
skratt och mycket pengar spenderat, men det är ju så det ska vara om man tar
en shopping helg.

Den här veckan kommer bli väldigt kort. En dag skola för min del, kanske inte det
bästa men det kommer kännas väldigt skönt. På tisdag är det nämligen dags för
solo district, är väldigt nervös men det kommer nog gå bra. Och om inte kommer
jag se det som en väldigt bra erfarenhet. Sen på onsdag bär det iväg till Salt Lake
igen för tour med chambers. WAAAAAAHHH så himla kul det ska bli! Stannar där till
sent lördag kväll. 

Nu ska jag iväg och sjunga för min kör lärare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0