En annan dag i livet

Hade totalt 303 dagar i Amerika. Från det att jag lämnade, till det att jag åkte hem.

Här kommer livet ur en fd exchange students perspektiv:

NEJ!!!! Jag har vart hemma i tvp veckor idag, men det känns som att jag varit bortrest
i en evighet och det känns som jag aldrig kommer åka hem igen. Jag saknar det så sjukt
mycket. Trodde aldrig Sverige skulle kännas så tråkigt som det gör nu... I Idaho hände
det alltid något. Saknar allt och alla där borta och jag drömmer om den dagen då jag
kommer åka tillbaka. 

Men mitt i allt det gråa och tråkiga vardagslivet, har jag nu äntligen börjat vara lite glad.
Jag kom på att jag ska göra ALLT jag vill göra med mitt liv, innan jag gifter mig och skaffar
jobb och familj ska jag bli bartender, ska ha varit aupair,ska ha pluggat musik i usa, ska ha
öppnat ett hotel, flyttat till usa och med det fått ett medborgarskap där. Det är listan jag har
kommit på än så länge, sen planerar jag att fylla på den ju mer tiden går. 

Jag älskar mitt liv och jag ska göra allt för att fortsätta med det. 
Jag och min kära danska syster ska nästa sommar börja våran bartender karriär, sen får vi
se vart världen tar oss!

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0