Måndag, Dag 151

De senaste 8 dagarna har vart väldigt händelselösa.. Insåg även att jag hoppa
över några dagar.. Men har alltså varit här i 151 dagar nu!

Skola i 4 dagar, helg i 4 dagar. Vi hade ett spel i skolan som pågick i torsdags,
det gick ut på att man fick ett namn, man skulle hitta den personen och tagga
den (man tar en markeringspenna och målar på människan) den som är kvar
i spelat längst, alltså att man själv inte blir taggad, vinner. Jag blev taggad percis
i början.. Sög! Och jag är en sjukt dålig förlorare.

I tisdags hjälpte vi till på en community table thing, vi serverade männsikor som
inte har det så bra, alltså som inte har råd med tillräckligt med mat. Kändes så
himla bra efteråt! 

I onsdags åkte jag bara till min sånglärare, as kul! Tordag och fredag var det basket
matcher, vi vann båda. I lördags gick vi till våran granne och såg på film, och igår
åkte vi till våran kusins farewell, hon åker på mission snaaaaaaaart!!!

Sen bakade vi och spelade spel, hade det himla trevligt! Och idag ska vi ta kort,
jag ska klippa Pernilles hår, baka och sjunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0