Dag 133, 134, 135, 136, 137 och 138

Har inte kunnat logga in på ett tag, men det är väl också ett annat skyll..

Skolan började i veckan, blev ett himla kort lov, med tanke på att vi inte
går i skolan på fredagar. Ganska händelselös vecka.. 

Men som alltid lyckas jag hitta på nåt för att liva upp det hela. Så håll nu
i hatten, jag kommer att ta med er på en oförglömlig resa genom natten.
Lät ju nästan lite spännande för ett tag! Igår började jag spela RUGBY!

Och herre.. Det var nog de roligaste jag nånsin provat på. Med ett lag
på 20 killar och 7 (slutade med 5) tjejer kan man ju bara leva i heaven.
Det började väl lite tveksamt, vi var sena och bar på fötterna tofflor. 
Försökte göra två övningar med tofflor på fötterna, fick tillslut säga
adjö till latheten och ta på oss riktiga fotbollsskor. Ja men det gick ju galant!

Började att öva lite passningar, delade upp oss i två lag, spelade lite.
Så himla KUL! Vi kunde dock inte tacklas än, men det var ändå galet kul!
Tog ett tag att förstå sig på det, men ju mer vi spela ju mer kom vi in
i det! 

Min nya passion!

Började även min första amerikanska sånglektion i fredags. Det var kul!

Nu ska jag äta vofflor tofflor (lite rim såhär in mot eftermiddagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0