Torsdag, dag 184

Valentine's day.. Så himla onödigt!

As kul för alla de som får sin Valentine, men oss andra då som är
bortglömda? CRAPPY!

I alla fall, nej jag fick ingen Valentine, hade en allmänt dålig dag men nu
är det fint igen. Förutom att jag är trött och har ont i huvet..

Igår trodde jag det var torsdag, vilket skulle betyda HELG! Men min sista lektion,
så skriver läraren på tavlan: Due tomorrow! Då tänkte jag: nää hörrödu!
Men johoda, då vare ju bara onsdag, vilket betydde skola imorn.. Förstörde
min dag plus denna dag. Fast åh andra sidan är skolan inte så hemsk, bara det
att man hellre skulle sovit lite extra. 

Jag är inte alls såhär negativ, jag älskar mitt liv, det är ju as bra. Ska iväg och handla
nu, min vän fyller imorn så vi ska dekorera hennes rum :) as kul!!

I helgen har jag inga planer.. skönt! 

Här firar man Valentine's day lite olika, beror lite på familj till familj. Typ som hemma
i Sverige, inte så mycket skillnad. I skolan kan man ge vad man nu önskar till reception,
så ger de ut det till de lyckliga personerna. Ganska kul att se vad vissa tjejer fick. En
tjej fick största buketten, dock av hennes pojkvän. En annan tjej fick typ som ett spel,
den här killen som är "hemligt" kär i henne ger henne varje torsdag en nalle med en ros
och ett brev där det står en dikt och en gåta som hon ska lista ut. Himla läskigt!

De flesta får dock nallebjörnar, vissa fick små rosor också. Ganska gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0