Torsdag, dag 168

Jag är sjuk.. Kul! Idag fick jag höra att jag låter som en mus!
And it's killing me! För jag kan inte sjunga... Och det suger!

I alla fall, idag gjorde jag ett prov som inte gick så bra, sen fungerar
inte min telefon, så är inte på bästa humör! Men livet är för himla fint
ändå! 

Jaha bara skola, så har inte mycket att slänga iväg till människor som er!
Har fått veta vilket datum jag är planerad att åka härifrån, passar inte
alls så ska ändra det! WAAAAAAAAAA it's too soon!!!!!!!!!

Var hemma i tisdags så fick mycket tid till att plugga, kändes skönt för
hade ganska mycket! Helg nu, UNDERBART!!!! Kanske har planer för
helgen, eller kanske inte, sånt som märks!

Adjios Amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0