Tisdag, dag 172

Underbara dag!

Efter att duktigt ha läst min scpritures i två veckor, även mina vackra syskon,
tog våra föräldrar oss till Idaho Falls, för att först köpa fiskar (och en Ipod till
Nillie) sen för att äta fryst yoghurt på Orange Leaf. Bästa glassen som nånsin
gjorts! Så himla underbart!

En av alla destionationer jag kommer ta min svenska familj när de kommer hit!
Annars hare ju bara varit en vanlig dag. Igår vare söndag vilket betyder kyrka
och family time!!!! Alltid lika kul när Jennifer och Shane kommer hit och bakar :)
Har kommit underfund med att jag ska börja göra en Black book. Det är en bok
där du skriver upp alla killar du dejtar, och all imfo du kan komma på! På så vis
kan jag hålla track på vem jag ska gifta mig med. Säger en 18 årig tjej.. Heja!

I fredags hade jag sleepover med mina tjejor! Så himla GALET!! Vi sjöng sing star
foreveeeer, eller nä vi skrek mest och dansade, men fanken så kul det var! Sen
skjutsade vi hem några av tjejerna och en katt skrämde livet ur oss, sen såg vi
på en film och låg och snacka hela natten. I lördags skulle gjorde vi inte alls mycket,
vilket var skönt eftersom vi inte hade sovit något!

Imorgon ska jag förmodligen fråga en kille till valentine's dance, eftersom jag är
så himla as bra och kreativ har jag kommit på bästa sättet att fråga han på!
Jag har köpt en godis ring, ni vet en sån där stor, ser ut som en diamant, sen
ska jag skriva ett brev där det står: I "propose" (heheheheh fattar ni?) that you
and me should go to the dance together. Nästa dans kommer bli mycket mer personlig
och kreativ, men detta får duga då dansen är på lördag.. Shiiit! Men as pepp!

I alla fall, nu ska jag sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0