Måndag, dag 188

Såhär ligger det till, har haft en otroligt bra helg! Helt underbar faktiskt.

Har egentligen haft en underbar vecka, tro det eller ej! Minns dock inte vad jag
hittade på i måndags.. I tisdags var det ju alla hjärtans dag, så jag och mina
föreviga vänner tog våra klackar och begav oss till chirch dance. Det var..
annorlunda.. Det var kul ibland, ganska tråkigt ibland, och på slutet höll jag
på att dö av trötthet men då fann jag mig en pojk att prata med, väldigt trevlig grabb!

Först när vi kom dit så dansade alla haha, vi snackade med lite polare, sen
ställde sig alla i en ring, så skulle man göra ett dance move så skulle alla härma. Kul!
Sen skulle vi helt plöstligt dansa med en kille.. Jag tänkte väl att jag kunde dansa med
en tjej istället för att jag knappt kände nån av killarna där, men det var ju en church
dance, så det skulle nog inte har varit så framgångsrikt.. I alla fall, jag dansade
några gånger, med några killar, men det är ju bara väldigt awkward. Det roligaste
var nog när det kom en låt, och alla i rummet kunde dansen till just den låten, för
då dansade alla samm dans, så himla kul!

I onsdags såg jag på breaking dawn med några vänner...... Jag säger bara: BAHAHAHA!
Asså vad tusan... Ganska dåligt skådespel, Bella gifte sig med Edward istället för
Jacob och hon blev en vempyr.. Nej säger jag! Tre föööör många fel i en film som kunde
ha varit den bästa nånsin! Usch.

I fredags fyllde min kära vän Lea år, hon är från Tyskland. Så först överraskade vi hemma
på morgonen och vi drog med henne på lunch. Sen när hon var ute på en springtur
dekorerade vi hennes rum för ännu en överraskning, väldigt lyckat! Efter det gick
vi hem till Marloes, från Nederländerna, och såg på film hela kvällen. I lördags satt jag
barnvakt åt mig sånglärares dotter, så slapp betala hehe, men hon är underbar! 

Igår kom min kära syster Pernille hem från Hawaii, hade saknat henne allt för mycket!
Men nu är allt som det ska igen :) Och idag är vi lediga för det är President's day, vet inte
vad det innebär, bara att vi är lediga haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0