Fredag, dag 192

Wow dagarna bara flyger iväg..

Nu 3 månader och 19 dagar tills jag åker hem och det är massa olika
känslor som kommer flygande lite då och då. Tycker det är alldeles hemsktkänslor
att behöva åka hem. Men jag saknar min familj nåt grymt, såhär mot slutet
så känner man verkligen att man saknar de, när det är så nära att man ska
träffa de. Men vill under inga omständigheter åka härifrån! 

Vill inte lämna allt jag har här. Har märkt att på sistonde har jag varit så himla
arg hela tiden, blir jätte lätt arg. Och då kom jag fram till att det måste vara för
att jag har så många olika känslor att jag inte vet vart jag ska göra av alla, och
det gör mig frustrerad. 

En annan sak jag funderat mycket på är.. Hur sjutton ska jag kunna få med mig allt
hem? Vill ju inte gärna lämna kvar nåt..

Har vart en helt vanlig vecka, skolan var helt okej faktiskt, har vart väldigt glad
i veckan. I kväll ska vi se på the Vow, tror det är en skit bra film!

Don't laugh at people's dreams, it might be all they have.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0