Söndag, dag 256

Den här veckan har vart ganska vanlig, visst blev jag frågad till PROM (hehehe)
Men annars har den vart ganska trälig. 

Dock i onsdags hade jag nog den bästa dagen nånsin. Det var fint väder, allt gick som jag ville,
jag sjöng bättre än jag nånsin gjort och jag blev frågad till prom. Hur kan det inte vara bra?
Så nu får jag gå till prom med min dejt, inte med min klänning! 

Åkte till Yellowstone igår, gick upp as tidigt och bar oss iväg. Det var väldigt coolt, jag
gillar geyserna väldigt mycket, men det var alldeles för kallt! Det snöade som bara sjutton,
så får hoppas vädret är lite bättre när jag åker med min familj. 
Ahjuste, Yellowstone är en as stor national park, allt där är native, alltså vuxet/fött där.
Det är enormt stort, men väldigt intressant.

Nu ska jag börja på min presentation.. Som inte är så rolig! Sen åka till kyrkan. 

So long Johnny, so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0