Måndag, dag 250

Har inte haft min dator på as länge, så har inte kunnat blogga!
Men nu hoppas jag på att den ska vara lite mindre långsam, så jag slipper känna
hur jag hela tiden vill kasta den i väggen.

Har haft ett par riktigt fina dagar på senaste. Track meetet som jag babblade om gick bra!
Jag vann mitt heat på 100m med en hel sekund snabbare, stolt! På helgen sedan åkte jag
först på en kompis födelsedags "kalas" haha, filmkväll mer så kallat. Sen anordnade jag
ett födelsedags kalas för min syster och det var väldigt lyckat! Sen tog vi en jätte lång promenad!

Sen förra veckan var det skola, bowling, track meet (PR igen i 100m, denna gång med 40 hundradelars
sekunder, och i höjhopp med en hel foot, as stolt), sen morp och det var så sjukt lyckat. Först
dagen innan förberedde vi allt i 3 timmar, sen fick vi gå upp as tidigt för vi var tvugna att springa
innan vi fixade resten av förberedelserna. Alla kom hit och vi begav oss till stan för att spela
treasure hunt. Då man får en lista av saker man ska ta med sig tillbaka eller ta kort på. 

Sen harde vi en väldigt intressant middag. Vi spelade ett spel som var kallat deadly vacation och
var en sort av murder trial spel. Vi var alla utklädda som en viss karaktär, sen skulle vi med hjälp
av en bok (där det stog allt vi skulle säga) lista ut vem som var mördaren. Samtidigt som vi grillade
inomhus, as lyckat! Sen åkte vi till dansen och efter det hem till en av tjejerna. Vi tittade på stjärnorna
för det var as varmt, och drog massa as dåliga skämt. Sen såg vi på en film och kvällen slutade runt ett.

Ahjuste sen hade vi senior sluff day förra torsdagen. Så ingen skola både onsdag och torsdag så en
5dagars helg! Hamnde dock i trubbel, rektorn var inte så glad på oss seniors som inte gick till skolan
så om vi inte fick ett permit av våra föräldrar skulle vi bli suspended. Men det löste sig! Hehe, jag
tycker ju att en sluff day är en sluff day, men men.

Den här veckan har inte börjat så bra! Har haft huvudvärk i ett par dagar och jag är bara väldigt trött
på skolan. Men vädret är UNDERBART!!!! Helt sjukt. Och snart är PROM. Och jag har inte blivit frågad än..
Hoppas det kommer, den är en vecka kvar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0